למידה על ידי חוויה - למה זה כל כך חשוב? 

המוסד האמריקאי "מעבדות ההכשרה הארציותNTL פרסם תאוריה חשובה שנחקרה בשנת 1960 ונקראת "פירמידת הלמידה".
התאוריה מציגה את ההבדל המהותי בין למידה פעילה ללמידה סבילה בכל מה שנוגע לשימור המידע הנלמד והבנתו.
ממצאי המחקר, שהיו חד משמעיים: התוצאות הנמוכות ביותר בבחינת הזכרון התקבלו אצל אנשים שחוו למידה מהאזנה להרצאה,
בעוד שהתוצאות הגבוהות ביותר שייכות לאלו שיישמו את מה שלמדו באופן מידי (חוויה) או שלימדו אחרים את הנושא הנלמד.

הומור כמקדם למידה
מחקרים מוכיחים שוב ושוב: הומור משפר את הזכרון, עוזר לריכוז, מפתח יצירתיות, בונה יחסי אמון ומקדם תקשורת.
תחום החינוך לזה"ב לרוב נתפס כמקצוע אפור ומשעמם במיוחד בגלל שרוב האוכלוסייה משוכנעת שהידע קיים אצלם ולהם אין מה לחדש.
שילוב של הומור בתהליכי למידה מאפשר למשתתפים יכולת ריכוז והטמעת ידע גבוהים ואפקטיביים הרבה יותר

יצירתיות
היכולת שלנו לחדש נטועה במציאת נקודת מבט חדשה על הבעיה עצמה, ולאו דווקא בהתמקדות בפתרון
                                               לעולם אל תאמר לעולם
גמישות מחשבתית הינה תכונות נרכשת היכולה לבוא לידי ביטוי במגוון מצבים ביום יום.
דרך חשיבה זו מאפשרת רעיונות חדשים ודרכים חדשות להתמודדות עם סיטואציות שונות.
שימוש בחשיבה יוצרת, תורמת באופן משמעותי להתפתחות ולקידום תהליכים.

פשטות
                                                         מה שלא פשוט, פשוט לא יהיה
רבים מאיתנו נוטים לסבך דברים וכתוצאה מכך לעכב או לגמרי לוותר על ביצוע משימות.
אנו בתפוז שמים דגש על דרך עבודה פשוטה ויעילה על מנת לחסוך ללקוח זמן וכסף יקרים.